قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) زمین‌های رهاشده رباط طرق مشهد پارکینگ می‌شود ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر
سرخط خبرها

دریافت وجه با عنوان کیف در مدرسه غیرقانونی است

  • کد خبر: ۲۳۴۱
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
دریافت وجه با عنوان کیف در مدرسه غیرقانونی است
کارشناس مسئول مدارس غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هر گونه دریافت وجه با عنوان «کیف در مدرسه» در مدارس غیر دولتی غیرقانونی است.

به گزارش شهرآرا نیوز،حسن امیری با اعلام این خبر افزود: در مدارس دولتی که هیچ گونه وجهی با اسم شهریه نباید گرفته شود اما در مدارس غیر انتفاعی شهریه باید بر اساس نرخ مصوب دریافت شود.

وی ادامه داد: نحوه دریافت شهریه در مدارس غیر دولتی متفاوت است اما آنچه امسال سراسری از سوی وزراتخانه اعلام شده است افزایش 29 درصدی شهریه بر اساس تورم است که البته این اافزایش بر اساس 13 آیتم تعریف شده برای این مدارس متغیر است.

وی یادآور شد: ممکن است دو مدرسه در کنار هم شرایط دریافت شهریه شان بر اسا آن 13 آیتم تعریف شده متفاوت باشد.

وی خاطر نشان کرد: ما حتی مدرسه ای هم داریم که امسال باید 6 درصد افزایش نرخ داشته باشدآیتم های محاسبه شهریه مواردی از قبیل تراکم دانش آموز، فضای مدرسه نیروهای حق التدریس و... است

امیری در پاپسخ به این سوال که اولیا چگونه بفهمند مدرسه فرزندشان شهریه را مطابق استاندارد دریافت نموده است خاطر نشان کرد: شهریه ای که به مدارس ابلاغ می شود  باید در محلی قابل رویت همه اولیانصب شود این شهریه به صورت ابلاغ به مدارس ارسال می شود.

وی گفت: اگردر شرایط حاضر هنوز رقم شهریه به مدرسه ابلاغ نشده باشد، مدارس باید فعلا همان شهریه سال قبل را بگیرند. البته مطمئنا تا قبل شروع سال تحصیلی جدید شهریه به همه مدارس اعلام می شود.

وی اظهار داشت:ما چیزی به عنوان دریافت شهریه بابت حق غذا و برگه های چاپی تحصیلی آموزشی به صورت جداگانه نداریم منتها فقط برای ارائه مجلات آموزشی به دانش آموز دریافت وجه منوط به تصویب  انجمن اولیا و مربیان و با مجوز شورای نظارت  منطقه آموزش و پرورش است.

کارشناس مسئول مدارس غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اگر قرار است وجهی مازاد بر شهریه دریافت شود تنها تحت عنوان کلاس های فوق برنامه است که آن ضابطه و قانون خاص خودش را دارد.

لاله سادات کوثری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->